thumbnail

Państwa z największą liczbą Turków

Nazwij państwa, z największą liczbą osób będących Turkami?
Oryginalna wersja: Quizmaster
Quiz wykonany przez youtubeplayer
Oceń:
Ostatnio zaktualizowany: 26 luty, 2021
Jeszcze nie spróbowałeś rozwiązać tego quizu.
Po raz pierwszy przesłany26 luty, 2021
Razy rozwiązany17 190
Średni wynik66,7%
Ocena4,38
4:00
Wpisz odpowiedź tutaj
0
 / 15 odgadnięto
Quiz jest zapauzowany. Zostały ci jeszcze .
Punktacja
Twój wynik to / = %
Twój wynik jest taki sam lub lepszy od % uczestników testu także zdobyło 100%
Średni wynik to
Twój rekordowy wynik to
Twój najszybszy czas to
Przewiń w dół, aby zobaczyć odpowiedzi i więcej statystyk ...
# osób
Państwo
59.5 mil
Turcja
25.2 mil
Uzbekistan
15.0 mil
Iran
12.8 mil
Rosja
12.3 mil
Kazachstan
11.7 mil
Chiny
9.0 mil
Azerbejdżan
4.5 mil
Turkmenistan
# osób
Państwo
4.5 mil
Kirgistan
3.5 mil
Afganistan
2.8 mil
Niemcy
1.5 mil
Irak
1.2 mil
Tadżykistan
1.0 mil
Stany Zjednoczone
900 k
Syria
+2
Poziom 43
23 cze, 2022
Niemców się nie spodziewałem, świetny quiz!
+7
Poziom 45
27 cze, 2022
Turków w Niemczech niedługo będzie tyle, co rdzennych Niemców
+2
Poziom 42
23 cze, 2022
15/15
+9
Poziom 31
23 cze, 2022
Pozdro dla 2% ludzi którzy nie zgadli Turcji.
+3
Poziom 48
9 kwi, 2023
Już 4%
+1
Poziom 34
8 sty, 2024
Dzięki za pozdrowienia dla mnie
+17
Poziom 28
23 cze, 2022
Zmień tytuł quizu, bo jest mylący - sugeruje, że chodzi w nim o naród turecki, kiedy odpowiedzi dotyczą szerszej grupy ludów tureckich (czyli właśnie Kazachów, Uzbeków, Ujgurów itd.).
+1
Poziom 41
24 cze, 2022
stówka
+2
Poziom 36
1 lip, 2022
Siema, mam pytanie: Jak pod opisem z zastrzeżeniach oznaczyć orginalnego twórce lub podać źródło?
+1
Poziom 28
14 lis, 2022
Chin totalnie sie nie spodziewalem
+2
Poziom 39
2 maj, 2023
W Chinach mieszkają Ujgurzy
+2
Poziom 35
20 sty, 2023
zapomnialem usa
+1
Poziom 34
10 mar, 2023
Kirigistanu tylko nie zgadłem
+6
Poziom 49
23 kwi, 2023
Tytuł trochę myli, bo sugeruje, że chodzi o Turków z Turcji, a tu jednak chodzi o wszystkie ludy turkijskie.

To trochę tak, jak quiz dotyczący germanów zatytułować "Państwa z największą ilością Niemców" i wliczać Szwecję, czy Norwegię.

+1
Poziom 56
23 kwi, 2023
pierszwe co wpisalam to nie byla turcja tylko niemcy XD
+2
Poziom 35
30 kwi, 2023
Wszystkiego się spodziewałem tylko nie Niemców...

Wszystko miałbym dobrze, gdyby nie te Niemcy...

+1
Poziom 35
25 lut, 2024
Po prawie roku drugie podejście. Zgadłem Niemcy, ale zapomniałem o Syrii, która była dosyć oczywista...
+1
Poziom 58
31 lip, 2023
Mil > Mln

Zamiast kropek przecinki.

Można ten quiz zaktualizować!

+2
Poziom 32
9 sie, 2023
dzięki za 25 lvl
+2
Poziom 40
29 paź, 2023
Turcy a ludy tureckie to różnica... Tak jak pewnie większość myślałem że chodzi o obywateli Turcji - imigrantów i ich rodziny. Dopiero jak nie mogłem zgadnąć połowy i wpisałem Uzbekistan to się domyśliłem.
+2
Poziom 32
8 sty, 2024
Wypisałem wszystkie -stany po za Afganistanem :/
+1
Poziom 39
26 sty, 2024
Mordo ale Turcy to nie to samo co ludy tureckie. Tyle osób w komentarzach już to wypomniało, a tytuł nadal bez zmian.
+1
Poziom 58
26 lut, 2024
Proszę zrealizować prośby wspomniane przez użytkowników JetPunk.