Łatwa geografia na mapie

Wszystkie 160 odpowiedzi w tym quizie zostały wzięte z popularnych quizów geograficznych na JetPunku. Wszystkie z nich zostały odgadnięte przez co najmniej 90% osób. Zostały one ukazane na poniższej mapie. Ile zdołasz wymienić?
JPA - Jednostka Podziału Administracyjnego
Ten quiz nie będzie aktualizowany wraz ze zmianami w statystykach odpowiedzi
Podpowiedź: Jeśli flaga jednych z dawnych krajów kojarzy ci się tylko z flagą obecnego państwa, pomyśl o czasach II wojny światowej i jego wschodnim sąsiedzie
Quiz wykonany przez RoxyTheQuizzer
Oceń:
Ostatnio zaktualizowany: 10 grudzień, 2021
Po raz pierwszy przesłany1 maj, 2021
Razy rozwiązany13 084
Średni wynik77,5%
Ocena5,00
12:00
Wpisz odpowiedź tutaj
0
 / 160 odgadnięto
Quiz jest zapauzowany. Zostały ci jeszcze .
Punktacja
Twój wynik to / = %
Twój wynik jest taki sam lub lepszy od % uczestników testu także zdobyło 100%
Średni wynik to
Twój rekordowy wynik to
Twój najszybszy czas to
Przewiń w dół, aby zobaczyć odpowiedzi i więcej statystyk ...
Dawne państwaJęzyki
 
Państwo
Albania
Algieria
Andora
Arabia Saudyjska
Argentyna
Australia
Austria
Belgia
Białoruś
Bośnia i Hercegowina
Brazylia
Bułgaria
Chile
Chiny
Chorwacja
Cypr
Czarnogóra
Czechy
Dania
D. R. Konga
Egipt
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Indie
Irak
Iran
Irlandia
Islandia
Izrael
Japonia
Kanada
Kazachstan
Kolumbia
Korea Południowa
Korea Północna
Kosowo
Kuba
Liechtenstein
Litwa
Luksemburg
Łotwa
Macedonia Północna
Madagaskar
Malta
Maroko
Meksyk
Monako
Mongolia
Niemcy
Niger
Norwegia
Nowa Zelandia
Oman
Panama
Peru
Polska
Portugalia
Rep. Płd. Afryki
Rosja
Rumunia
San Marino
Serbia
Słowacja
Słowenia
Stany Zjednoczone
Szwajcaria
Szwecja
Tajlandia
Turcja
Ukraina
Urugwaj
Watykan
Węgry
Wielka Brytania
Wietnam
Włochy
Stolica
Amsterdam
Ateny
Berlin
Bratysława
Dublin
Kijów
Lizbona
Londyn
Madryt
Moskwa
Oslo
Ottawa
Paryż
Praga
Reykjavik
Rzym
Warszawa
Wiedeń
Wilno
Miasto
Barcelona
Białystok
Gdańsk
Gdynia
Gniezno
Katowice
Kraków
Los Angeles
Lublin
Łódź
Monachium
Nowy Jork
Poznań
Szczecin
Wrocław
Kontynent
Afryka
Ameryka Południowa
Ameryka Północna
Antarktyda
Australia i Oceania
Azja
Europa
 
JPA
Teksas
Woj. dolnośląskie
Woj. lubelskie
Woj. lubuskie
Woj. łódzkie
Woj. małopolskie
Woj. mazowieckie
Woj. opolskie
Woj. podlaskie
Woj. pomorskie
Woj. śląskie
Woj. warmińsko-mazurskie
Woj. wielkopolskie
Woj. zachodniopomorskie
Język
angielski
czeski
duński
estoński
francuski
grecki
hiszpański
niemiecki
norweski
polski
portugalski
rosyjski
rumuński
słowacki
ukraiński
włoski
 
Dawne państwo
Austro-Węgry
Czechosłowacja
Jugosławia
Związek Radziecki
 
Morze
Morze Bałtyckie
Morze Czarne
 
Rzeka
Dunaj
Nil
 
Góra
Mount Everest
+16
Poziom 52
1 maj, 2021
Po prostu swietne! Ale odczuwam ze brakuje niektorych stanow USA, organizacji miedzynarodowych, a takowe byly w angielskiej wersji quizu. Poza tym jeden z najlepszych quizow w historii polskiego JetPunka!
+5
Poziom 56
1 maj, 2021
Wielkie dzięki! Niestety nie znalazłem żadnych quizów, które miały więcej stanów USA lub organizacji międzynarodowych odgadniętych w ponad 90%
+4
Poziom 57
1 maj, 2021
Bardzo fajny i dobry quiz
+3
Poziom 56
1 maj, 2021
Dziękuję!
+3
Poziom 52
1 maj, 2021
Nie wchodzi "Baltyk"
+2
Poziom 56
2 maj, 2021
Naprawione
+4
Poziom 41
4 maj, 2021
Podobnie jak angielska wersja wybitny quiz, 200 nominacji mówi samo za siebie!
+1
Poziom 49
4 maj, 2021
ten quiz jest za prosty "geografia swiata na mapie" jest lepsza
+6
Poziom 48
4 maj, 2021
Najlepszy quiz w jaki grałem do tej pory na polskim Jetpunku!
+4
Poziom 41
4 maj, 2021
zdecydowanie jeden z najlepszych, zgadzam się w 100%!
+3
Poziom 56
4 maj, 2021
Dziękuję za miłą opinię!
+2
Poziom 53
4 maj, 2021
Tylko Jugosławia mnie zmyliła...
+3
Poziom 54
4 maj, 2021
Wspaniały quiz :)
+2
Poziom 56
4 maj, 2021
Dziękuję!
+4
Poziom 54
4 maj, 2021
Świetny quiz!
+2
Poziom 56
4 maj, 2021
Dzięki!
+3
Poziom 48
13 maj, 2021
Dobre, czekam na drugą część.
+3
Poziom 28
24 maj, 2021
Jak zobaczyłem Gniezno, to mnie zatkało
+4
Poziom 42
6 cze, 2021
Wow, naprawdę ciekawy pomysł na quiz.

Duży plus daję za to, że nie jest to typowy quiz tylko przetłumaczony na polski tylko własna inicjatywa autora (nawet jeśli coś podobnego było po angielsku to tu widać po odpowiedziach, że autor sam zrobił research co Polacy zgadują najczęściej, więc szacuneczek :D )

+2
Poziom 56
8 cze, 2021
Dziękuję bardzo za miłą opinię!
+4
Poziom 45
6 cze, 2021
Bardzo fajny quiz, jeden z lepszych. Udało mi się osiągnąć 100%. Może teraz taki sam, ale z 80-90% poprawnych odpowiedzi? :)
+2
Poziom 56
8 cze, 2021
Dziękuję bardzo! Aktualnie jestem zajęty inną serią quizów, ale rozważę ten pomysł :)
+4
Poziom 46
6 cze, 2021
Bardzo fajny quiz. Dodałbym najwyższy szczyt każdego kontynentu oraz kilka stanów USA. Naprawdę kawał dobrej roboty!
+2
Poziom 56
8 cze, 2021
Dzięki wielkie! Aczkolwiek to nie ja wybierałem odpowiedzi, tylko korzystałem ze statystyk quizów :)
+4
Poziom 35
12 cze, 2021
100%, spokojny łatwy quiz ale mimo to ledwo co zmieściłem się w czasie, polecam
+2
Poziom 22
26 lip, 2021
ALE MEGA QUIZ :)))))) mega fajne pierwszy raz z taka checia wbiłem na quiz dodałbym tylko kilka kraji i dał rfn jako dawny kraj i moze królowie i królowe (np Wielkiej Brytanii lub Hiszpani)
+1
Poziom 56
13 sie, 2021
Dziękuję! Chcę jednak zaznaczyć, że nie wybierałem sam odpowiedzi do quizu
+3
Poziom 28
1 sie, 2021
Zapomniałem o Polsce XD
+3
Poziom 43
13 sie, 2021
mega fajny quiz :)
+1
Poziom 56
13 sie, 2021
Dzięki! :)
+4
Poziom 51
15 paź, 2021
Świetny Quiz ! Wyśmienicie się przy nim bawiłem :D
+1
Poziom 56
15 paź, 2021
Dziękuję :D
+4
Poziom 41
13 lis, 2021
NAJLEPSZY quiz który rozwiązywałem :)
+1
Poziom 56
23 lis, 2021
Dziękuję!
+3
Poziom 35
22 lis, 2021
6:46, zajebiście mi się podobało! Jeden z moich ulubionych quizów!
+1
Poziom 56
23 lis, 2021
Dzięki wielkie!
+4
Poziom 37
26 lis, 2021
Super quiz! Mam jedno zastrzeżenie: Mount Everest to szczyt a nie góra ;) ale poza tym świetny quiz
+1
Poziom 56
10 gru, 2021
Dzięki! Górami można nazwać wszystkie szczyty o wysokości powyżej 500 m n.p.m. :)
+3
Poziom 29
7 gru, 2021
Świetny quiz ale Mt everest nie wchodził czy mógłbys to poprawic ? pozdro
+1
Poziom 56
10 gru, 2021
Spoko, dodam to. Dziękuję!
+3
Poziom 20
19 gru, 2021
super quiz!
+1
Poziom 28
22 gru, 2021
Pozdrawiam 12% osób które tak jak ja zapomniały o Polsce
+3
Poziom 38
18 sty, 2022
Zajebisty quiz!
+2
Poziom 43
25 sty, 2022
Genialne!
+3
Poziom 32
12 mar, 2022
Przyjemny quiz
+1
Poziom 31
19 mar, 2022
Punktacja

Twój wynik to 156/160 = 98%

Twój wynik jest taki sam lub lepszy od 56.2% uczestników testu

Średni wynik to 136

Twój rekordowy wynik to 156

+2
Poziom 39
13 maj, 2022
Bardzo przyjemny quiz, jeden z lepszych :D
+1
Poziom 28
21 maj, 2022
Twój wynik to 153/160 = 96%

Twój wynik jest taki sam lub lepszy od 54.2% uczestników testu

Średni wynik to 131

Twój rekordowy wynik to 153

Moim zdaniem to jest najlepszy polski quiz na jetpunk!

+2
Poziom 29
16 cze, 2022
Twój wynik to 159/160 = 99%

Twój wynik jest taki sam lub lepszy od 77.5% uczestników testu

Średni wynik to 128

Twój rekordowy wynik to 159

nie wpisałem gniezna

+2
Poziom 27
18 cze, 2022
Bardzo fajny quiz. Czas idealnie dopasowany. A i mialem wszystko oprocz Gniezna xD.
+2
Poziom 29
30 cze, 2022
bardzo fajny i rozluzniajacy quiz
+2
Poziom 15
1 lip, 2022
ten quiz to jest test z wiedzy ogólnej z geografii bardzo przyjemny pozdrawiam
+2
Poziom 44
6 lip, 2022
Najlepszy quiz jaki robiłem :)
+2
Poziom 39
12 lip, 2022
100% 💪💪 naprawdę fajny quiz, wielkie dzięki
+1
Poziom 56
12 lip, 2022
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze!!
+1
Poziom 45
12 lip, 2022
100% ez
+1
Poziom 37
17 sie, 2022
Twój wynik to 160/160 = 100%

20.4% uczestników testu także zdobyło 100%

Średni wynik to 124

Twój rekordowy wynik to 160

Twój najszybszy czas to 9:31

+1
Poziom 31
15 wrz, 2022
Najlepszy quiz w jaki grałem kiedykolwiek na jetpunku